ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΑΓΟΡΩΝ

Οι τιμές για παραγγελίες που κάνετε μέσω του internet είναι τις περισσότερες φορές φθηνότερες γιατί τα πάγια έξοδα για την διαδικασία αυτή είναι σαφώς μικρότερα και γιατί είναι πολιτική μας να προωθήσουμε αυτόν τον τρόπο συναλλαγής.

Η επίδειξη των προϊόντων στο κατάστημά μας απαιτεί προσωπικό που θα αφιερώσει ένα σεβαστό μέγεθος χρόνου σε εσάς για να σας επιδείξει προϊόντα και να συνεννοηθεί μαζί σας για διευκρινήσεις της παραγγελίας σας.

Στο κατάστημα μας Μακεδονομάχου Παπανικολάου 15 Ιωνία Θεσσαλονίκης επίσης, δεν θα βρείτε όλα τα προϊόντα που εμφανίζονται στην ηλεκτρονική μας σελίδα άμεσα διαθέσιμα προς επίδειξη.

Στην ηλεκτρονική μας σελίδα αναφέρονται λεπτομέρειες για όλα τα προϊόντα, πολύ περισσότερες από αυτές που μπορεί να έχει αποστηθίσει ο υπάλληλός μας που θα σας εξυπηρετούσε. Δεν είναι βέβαιο ότι όλα τα προϊόντα που εμφανίζονται στην ηλεκτρονική μας σελίδα είναι διαθέσιμα προς αγορά ή επίδειξη.

Σε περίπτωση που επιθυμείτε, μπορείτε να κάνετε από εδώ την παραγγελία σας και να επιλέξετε ότι θά περάσετε από το κατάστημά μας (όταν σας ενημερώσουμε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ότι η παραγγελία σας είναι έτοιμη) και μπορείτε να την παραλάβετε. Με αυτόν τον τρόπο δεν χρειάζεται να περιμένετε καθόλου γιατί όταν ενημερωθείτε ότι η παραγγελία σας είναι έτοιμη για παραλαβή, σημαίνει ότι έχει εκδοθεί ακόμα και το αποδεικτικό αγοράς.

Από την στιγμή που ολοκληρώνεται η παραγγελία σας, μεταβαίνει σε κατάσταση ‘Σε αναμονή’. Η παραγγελία σας επεξεργάζεται από εμάς το πρωί της επόμενης εργάσιμης ημέρας. Αυτή είναι δηλαδή και η στιγμή που εμείς στην πραγματικότητα παραλαμβάνουμε την παραγγελία σας. Μεσολαβεί δηλαδή:

  • ένα χρονικό διάστημα κατά το οποίο επεξεργαζόμαστε την παραγγελία σας
  • ένα χρονικό διάστημα για να μαζευτούν όλα τα προϊόντα που παραγγείλατε
  • ένα χρονικό διάστημα για να πακεταριστει
  • ένα χρονικό διάστημα για να εκδοθεί το αποδεικτικό αγοράς
  • ένα χρονικό διάστημα κατά το οποίο η παραγγελία σας αναμένει να παραληφθεί από την courier ή μεταφορική εταιρία

Καθ’ όλων αυτόν τον χρόνο, η παραγγελία σας συνεχίζει να βρίσκεται ‘σε αναμονή’. Υπάρχει επίσης περίπτωση να αναμένεται παραλαβή από εμάς για κάποιο προϊόν που έχετε παραγγείλει. πράγμα που ίσως καθυστερήσει την παραγγελία σας ώρες, ίσως και μέρες. Σε περίπτωση που πιστεύουμε πως θα καθυστερήσει πολύ η παραγγελία σας, επικοινωνούμε με εσάς και εξηγούμε την καθυστέρηση, προτείνοντας κάποιες λύσεις. Πάντως θα πρέπει να έχετε ως δεδομένο πως μία παραγγελία που έχει γίνει μετά τις 11:30 το μεσημέρι της Παρασκευής, η παραγγελία είναι σαν να φτάνει στα χέρια μας το πρωί της Δευτέρας Μπορείτε βέβαια να στείλετε μήνυμα για να σας εξηγηθεί το τι γίνεται με την παραγγελία σας οποιαδήποτε στιγμή, εάν όμως ισχύουν τα παραπάνω και κανένας άλλος λόγος, θα παραλάβετε την συντόμευση με αυτό το κείμενο.

  • Σε αναμονή
  • Σε εξέλιξη
  • Αναμονή για τραπεζική κατάθεση
  • Παραγγελία έτοιμη για παραλαβή
  • Έχει αποσταλεί
  • Παραδόθηκε
  • BACKORDER (μόλις παραλάβουμε)
  • Ακυρώθηκε
  • Έλεγχος Διαθεσιμότητας
  1. Σε αναμονή: είναι κάθε παραγγελία που λαμβάνουμε.
  2. Σε εξέλιξη:είναι η φάση που η παραγγελιά σας ετοιμάζεται προς αποστολή.
  3. Αναμονή για τραπεζική κατάθεση: για να σας ενημερώσαμε για κάτι τέτοιο σημαίνει ότι η παραγγελία σας είναι πολύ μεγάλη σε όγκο ή βάρος ή και τα δύο και δεν αναλαμβάνει η courier να την στείλει γιατί το κόστος αποστολής θα είναι τεράστιο. Αυτό συμβαίνει συνήθως σε παραγγελίες άνω των 10 κιλών. Ο μοναδικός τρόπος για να αποσταλεί το δέμα αυτό είναι μέσω μεταφορικής εταιρίας.
  4. Παραγγελία έτοιμη για παραλαβή: σε περίπτωση που έχετε επιλέξει “παραλαβή από το κατάστημα”, μόλις η παραγγελία σας είναι έτοιμη σας ενημερώνουμε με email ή τηλεφωνικά και η παραγγελία σας μεταβαίνει σε κατάσταση: “Παραγγελία έτοιμη για παραλαβή”.
  5. Έχει αποσταλεί:για να σας ενημερώσαμε για κάτι τέτοιο σημαίνει ότι η παραγγελία σας έχει αποσταλεί με γενική ταχυδρομική courier η μεταφορική εταιρία και σας ενημερώνουμε με email ή μήνυμα sms στο κινητό σας τον αριθμό αποστολής του δέματος και την αξία όταν είναι αντικαταβολή.
  6. Παραδόθηκε: για να σας ενημερώσαμε για κάτι τέτοιο σημαίνει ότι η παραγγελία σας έχει παραδοθεί από την εταιρία που έκανε την μεταφορά του δέματος σας.
  7. BACK-ORDER (μόλις παραλάβουμε): σε περίπτωση που η παραγγελία σας πρόκειται να καθυστερήσει πολύ, σας ενημερώνουμε και αν συμφωνείτε να περιμένετε, η παραγγελία σας μεταβαίνει σε κατάσταση “BACK-ORDER (μόλις παραλάβουμε)”.
  8. Ακυρώθηκε: εάν για οποιονδήποτε λόγω ακυρωθεί η παραγγελία σας μεταβαίνει σε κατάσταση “Ακυρώθηκε”.
  9. Έλεγχος Διαθεσιμότητας: Σε αυτό το στάδιο η παραγγελία σας έχει περάσει τον έλεγχο ομαλότητας και γίνεται έλεγχος για το ποιά προϊόντα είναι άμεσα διαθέσιμα στο κατάστημά μας και γίνεται η παραγγελία των προϊόντων που δεν βρίσκονται στο κατάστημά μας. Σε περίπτωση που μετά από συνεννόηση με τους προμηθευτές μας ο χρόνος παράδοσης είναι μεγαλύτερος του αναμενόμενου θα επικοινωνήσουμε μαζί σας.

ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: Οι αποστολές γίνονται καθημερινά όμως όχι το Σαββατοκύριακο, κατά το οποίο όλες οι μεταφορικές υπηρεσίες παραμένουν κλειστές.

Όταν πρόκειται για ελαφριά υλικά, ο διεθνής κανονισμός μεταφορών της IATA έχει σχετική οδηγία και κανόνα για υπολογισμό του βάρους σε σχέση με τον όγκο του πακέτου. Με αυτόν τον κανόνα συμμορφώνονται όλες οι εταιρίες μεταφορών.

Ο μαθηματικός τύπος που υπολογίζει το βάρος της αποστολής είναι ο ακόλουθος: Πολλαπλασιάζουμε τις διαστάσεις του ορθογωνίου παραλληλόγραμμου το οποίο σχηματίζεται από τον όγκο του πακέτου σε εκατοστά και τον διαιρούμαι δια του 5000.

ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: Εάν ο αριθμός δεν είναι ακέραιος, αλλά έχει και δεκαδικά ψηφία, ισχύει ο επόμενος ακέραιος. Εάν δηλαδή το αποτέλεσμα της πράξης είναι για παράδειγμα 4,2 κιλά, το υπολογιζόμενο βάρος είναι 5 κιλά.

Παραγγελίες με βάρος μικρότερο από 10 κιλά στέλνονται με την ΕΛΤΑ – COURIER.
Παραγγελίες με βάρος μεγαλύτερο από 10 κιλά αποστέλλονται με μεταφορική εταιρία μόλις επιβεβαιωθεί η πληρωμή τους.
Από το κατάστημα μας στα Κύμινα Δήμο Δέλτα Θεσσαλονίκης έναντι 1ου Δημοτικού, μπορείτε να παραλάβετε παραγγελίες απεριορίστου Βάρους.

Οι τιμές για παραγγελίες που κάνετε μέσω του internet είναι τις περισσότερες φορές φθηνότερες γιατί τα πάγια έξοδα για την διαδικασία αυτή είναι σαφώς μικρότερα και γιατί είναι πολιτική μας να προωθήσουμε αυτόν τον τρόπο συναλλαγής.

Η επίδειξη των προϊόντων στο κατάστημά μας απαιτεί προσωπικό που θα αφιερώσει ένα σεβαστό μέγεθος χρόνου σε εσάς για να σας επιδείξει προϊόντα και να συνεννοηθεί μαζί σας για διευκρινήσεις της παραγγελίας σας.

Στο κατάστημα μας Μακεδονομάχου Παπανικολάου 15 Ιωνία Θεσσαλονίκης επίσης, δεν θα βρείτε όλα τα προϊόντα που εμφανίζονται στην ηλεκτρονική μας σελίδα άμεσα διαθέσιμα προς επίδειξη.

Στην ηλεκτρονική μας σελίδα αναφέρονται λεπτομέρειες για όλα τα προϊόντα, πολύ περισσότερες από αυτές που μπορεί να έχει αποστηθίσει ο υπάλληλός μας που θα σας εξυπηρετούσε. Δεν είναι βέβαιο ότι όλα τα προϊόντα που εμφανίζονται στην ηλεκτρονική μας σελίδα είναι διαθέσιμα προς αγορά ή επίδειξη.

Σε περίπτωση που επιθυμείτε, μπορείτε να κάνετε από εδώ την παραγγελία σας και να επιλέξετε ότι θά περάσετε από το κατάστημά μας (όταν σας ενημερώσουμε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ότι η παραγγελία σας είναι έτοιμη) και μπορείτε να την παραλάβετε. Με αυτόν τον τρόπο δεν χρειάζεται να περιμένετε καθόλου γιατί όταν ενημερωθείτε ότι η παραγγελία σας είναι έτοιμη για παραλαβή, σημαίνει ότι έχει εκδοθεί ακόμα και το αποδεικτικό αγοράς.

Από την στιγμή που ολοκληρώνεται η παραγγελία σας, μεταβαίνει σε κατάσταση ‘Σε αναμονή’. Η παραγγελία σας επεξεργάζεται από εμάς το πρωί της επόμενης εργάσιμης ημέρας. Αυτή είναι δηλαδή και η στιγμή που εμείς στην πραγματικότητα παραλαμβάνουμε την παραγγελία σας. Μεσολαβεί δηλαδή:

  • ένα χρονικό διάστημα κατά το οποίο επεξεργαζόμαστε την παραγγελία σας
  • ένα χρονικό διάστημα για να μαζευτούν όλα τα προϊόντα που παραγγείλατε
  • ένα χρονικό διάστημα για να πακεταριστει
  • ένα χρονικό διάστημα για να εκδοθεί το αποδεικτικό αγοράς
  • ένα χρονικό διάστημα κατά το οποίο η παραγγελία σας αναμένει να παραληφθεί από την courier ή μεταφορική εταιρία

Καθ’ όλων αυτόν τον χρόνο, η παραγγελία σας συνεχίζει να βρίσκεται ‘σε αναμονή’. Υπάρχει επίσης περίπτωση να αναμένεται παραλαβή από εμάς για κάποιο προϊόν που έχετε παραγγείλει. πράγμα που ίσως καθυστερήσει την παραγγελία σας ώρες, ίσως και μέρες. Σε περίπτωση που πιστεύουμε πως θα καθυστερήσει πολύ η παραγγελία σας, επικοινωνούμε με εσάς και εξηγούμε την καθυστέρηση, προτείνοντας κάποιες λύσεις. Πάντως θα πρέπει να έχετε ως δεδομένο πως μία παραγγελία που έχει γίνει μετά τις 11:30 το μεσημέρι της Παρασκευής, η παραγγελία είναι σαν να φτάνει στα χέρια μας το πρωί της Δευτέρας Μπορείτε βέβαια να στείλετε μήνυμα για να σας εξηγηθεί το τι γίνεται με την παραγγελία σας οποιαδήποτε στιγμή, εάν όμως ισχύουν τα παραπάνω και κανένας άλλος λόγος, θα παραλάβετε την συντόμευση με αυτό το κείμενο.

  • Σε αναμονή
  • Σε εξέλιξη
  • Αναμονή για τραπεζική κατάθεση
  • Παραγγελία έτοιμη για παραλαβή
  • Έχει αποσταλεί
  • Παραδόθηκε
  • BACKORDER (μόλις παραλάβουμε)
  • Ακυρώθηκε
  • Έλεγχος Διαθεσιμότητας
  1. Σε αναμονή: είναι κάθε παραγγελία που λαμβάνουμε.
  2. Σε εξέλιξη:είναι η φάση που η παραγγελιά σας ετοιμάζεται προς αποστολή.
  3. Αναμονή για τραπεζική κατάθεση: για να σας ενημερώσαμε για κάτι τέτοιο σημαίνει ότι η παραγγελία σας είναι πολύ μεγάλη σε όγκο ή βάρος ή και τα δύο και δεν αναλαμβάνει η courier να την στείλει γιατί το κόστος αποστολής θα είναι τεράστιο. Αυτό συμβαίνει συνήθως σε παραγγελίες άνω των 10 κιλών. Ο μοναδικός τρόπος για να αποσταλεί το δέμα αυτό είναι μέσω μεταφορικής εταιρίας.
  4. Παραγγελία έτοιμη για παραλαβή: σε περίπτωση που έχετε επιλέξει “παραλαβή από το κατάστημα”, μόλις η παραγγελία σας είναι έτοιμη σας ενημερώνουμε με email ή τηλεφωνικά και η παραγγελία σας μεταβαίνει σε κατάσταση: “Παραγγελία έτοιμη για παραλαβή”.
  5. Έχει αποσταλεί:για να σας ενημερώσαμε για κάτι τέτοιο σημαίνει ότι η παραγγελία σας έχει αποσταλεί με γενική ταχυδρομική courier η μεταφορική εταιρία και σας ενημερώνουμε με email ή μήνυμα sms στο κινητό σας τον αριθμό αποστολής του δέματος και την αξία όταν είναι αντικαταβολή.
  6. Παραδόθηκε: για να σας ενημερώσαμε για κάτι τέτοιο σημαίνει ότι η παραγγελία σας έχει παραδοθεί από την εταιρία που έκανε την μεταφορά του δέματος σας.
  7. BACK-ORDER (μόλις παραλάβουμε): σε περίπτωση που η παραγγελία σας πρόκειται να καθυστερήσει πολύ, σας ενημερώνουμε και αν συμφωνείτε να περιμένετε, η παραγγελία σας μεταβαίνει σε κατάσταση “BACK-ORDER (μόλις παραλάβουμε)”.
  8. Ακυρώθηκε: εάν για οποιονδήποτε λόγω ακυρωθεί η παραγγελία σας μεταβαίνει σε κατάσταση “Ακυρώθηκε”.
  9. Έλεγχος Διαθεσιμότητας: Σε αυτό το στάδιο η παραγγελία σας έχει περάσει τον έλεγχο ομαλότητας και γίνεται έλεγχος για το ποιά προϊόντα είναι άμεσα διαθέσιμα στο κατάστημά μας και γίνεται η παραγγελία των προϊόντων που δεν βρίσκονται στο κατάστημά μας. Σε περίπτωση που μετά από συνεννόηση με τους προμηθευτές μας ο χρόνος παράδοσης είναι μεγαλύτερος του αναμενόμενου θα επικοινωνήσουμε μαζί σας.

ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: Οι αποστολές γίνονται καθημερινά όμως όχι το Σαββατοκύριακο, κατά το οποίο όλες οι μεταφορικές υπηρεσίες παραμένουν κλειστές.

Όταν πρόκειται για ελαφριά υλικά, ο διεθνής κανονισμός μεταφορών της IATA έχει σχετική οδηγία και κανόνα για υπολογισμό του βάρους σε σχέση με τον όγκο του πακέτου. Με αυτόν τον κανόνα συμμορφώνονται όλες οι εταιρίες μεταφορών.

Ο μαθηματικός τύπος που υπολογίζει το βάρος της αποστολής είναι ο ακόλουθος: Πολλαπλασιάζουμε τις διαστάσεις του ορθογωνίου παραλληλόγραμμου το οποίο σχηματίζεται από τον όγκο του πακέτου σε εκατοστά και τον διαιρούμαι δια του 5000.

ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: Εάν ο αριθμός δεν είναι ακέραιος, αλλά έχει και δεκαδικά ψηφία, ισχύει ο επόμενος ακέραιος. Εάν δηλαδή το αποτέλεσμα της πράξης είναι για παράδειγμα 4,2 κιλά, το υπολογιζόμενο βάρος είναι 5 κιλά.

Παραγγελίες με βάρος μικρότερο από 10 κιλά στέλνονται με την ΕΛΤΑ – COURIER.
Παραγγελίες με βάρος μεγαλύτερο από 10 κιλά αποστέλλονται με μεταφορική εταιρία μόλις επιβεβαιωθεί η πληρωμή τους.
Από το κατάστημα μας στα Κύμινα Δήμο Δέλτα Θεσσαλονίκης έναντι 1ου Δημοτικού, μπορείτε να παραλάβετε παραγγελίες απεριορίστου Βάρους.

Η παραγγελία σας έχει αποσταλεί σημαίνει ότι όλα τα προϊόντα που παραγγείλατε έχουν συσκευαστεί και έχει εκδοθεί το αποδεικτικό της αγοράς σας σύμφωνα με τα στοιχεία που δηλώσατε κατά την παραγγελία.

Μόλις εκδίδεται το αποδεικτικό της παραγγελίας σας, αποστέλλεται μήνυμα σε εσάς αυτόματα από το σύστημά μας για να σας ενημερώσει.

Η παραλαβή της παραγγελία σας εξαρτάται από τον τρόπο που έχετε δηλώσει κατά την παραγγελία σας.

Εάν δεν λαμβάνετε newsletters σημαίνει ότι κατά την αρχική καταχώριση των στοιχείων σας αφήσατε μη επιλεγμένη την επιλογή “Να λαμβάνω newsletters”.

Μπορείτε οποιαδήποτε στιγμή θέλετε να μας ζητήσετε να το ενεργοποιήσουμε στέλνοντας ένα email σε εμάς αναγράφοντας τα ακόλουθα: Παρακαλώ επιθυμώ να λαμβάνω ενημερώσεις μέσω του newsletters. Μόλις λάβουμε το μήνυμα σας θα ενεργοποιήσουμε την επιλογή και θα αρχίσετε να παραλαμβάνεται το newsletters.

Ο πιο έγκυρος και ολοκληρωμένος κατάλογος είναι το ηλεκτρονικό μας κατάστημα το οποίο ενημερώνεται συνεχώς με νέα προϊόντα, τιμές και εκπτώσεις.

Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα περιέχει και προϊόντα τα οποία δεν είναι καθημερινά διαθέσιμα στο φυσικό κατάστημα μας στα Κύμινα Δήμος Δέλτα Θεσσαλονίκης έναντι 1ου Δημοτικού, λόγο συνεχών αποστολών που γίνονται, η διαθεσιμότητα ισχύει σύμφωνα με την αποθήκη μας.

Όλα τα διαθέσιμα προϊόντα εμφανίζονται στο ηλεκτρονικό κατάστημα. Εάν κάτι δεν εμφανίζεται, σημαίνει ότι δεν υπάρχει. Η σελίδα μας ανανεώνεται καθημερινά οπότε προϊόντα που έχουν εξαντληθεί ή καταργηθεί παύουν να εμφανίζονται, ενώ νέα προϊόντα προσθέτονται.

Μόλις πωληθεί το τελευταίο προϊόν από την αποθήκη μας και δεν θα είναι διαθέσιμο σύντομα, μεριμνούμε να μην εμφανίζεται στην σελίδα μας ώστε να μην το επιλέξει κι άλλος πελάτης για αγορά. Το προϊόν πλέον ετοιμάζεται για να αποσταλεί σε εσάς και θα το παραλάβετε σύντομα.

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΠΛΗΡΩΜΗΣ

Δυστυχώς, για να σας ενημερώσαμε για κάτι τέτοιο σημαίνει ότι η παραγγελία σας είναι πολύ μεγάλη σε όγκο ή βάρος ή και τα δύο και δεν αναλαμβάνει η courier να την στείλει γιατί το κόστος αποστολής θα είναι τεράστιο. Αυτό συμβαίνει συνήθως σε παραγγελίες άνω των 10 κιλών. Ο μοναδικός τρόπος για να αποσταλεί το δέμα αυτό είναι μέσω μεταφορικής εταιρίας, οι οποίες όμως καθυστερούν την απόδοση της αντικαταβολής για περισσότερο από 3 μήνες και δυστυχώς οι τιμές που έχουμε στα προϊόντα μας δεν επιτρέπουν κάτι τέτοιο. Εναλλακτικά, μπορούμε να κάνουμε ένα από τα ακόλουθα:

  • Να αποστείλουμε το μεγάλο μέρος της παραγγελία σας με μεταφορική εταιρία και το μικρό μέρος με courier και αντικαταβολή όλο το ποσό της παραγγελίας σας (εάν αυτό είναι εφικτό στην παραγγελία σας).
  • Να συνεννοηθείτε εσείς με κάποια μεταφορική εταιρία, η οποία θα περάσει από το κατάστημά μας, θα πληρώσει το ποσό της παραγγελίας σας και θα την παραλάβει για αποστολή σε εσάς. Γενικά θα πρέπει να ξέρετε ότι η κατάθεση για λογαριασμό μας είναι πολύ ασφαλής και έχοντας στα χέρια σας αποδεικτικό της κατάθεσής σας και email από εμάς για την παραγγελία σας είσαστε 100% καλυμμένοι λογιστικά

* Κατάθεση επίσης ζητείται σε περίπτωση που κάποιος πελάτης μας έχει κατά το παρελθόν ανεπιτυχή συναλλαγή μαζί μας, έχει κάνει δηλαδή παραγγελία η οποία για οποιονδήποτε λόγω έχει επιστρέψει σε εμάς και δεν παραλήφθηκε από τον παραλήπτη..

  • Για παραγγελίες εντός Ελλάδος με ποσό που υπερβαίνει τα 150 ευρώ τα μεταφορικά είναι δωρεάν.

*σε αυτήν την περίπτωση η ENERGY TOYSS επιλέγει τον τρόπο μεταφοράς και πληρωμής της παραγγελίας σας.

π.χ εαν η παραγγελία σας υπερβαίνει τα 6 κιλά θα σας ζητηθεί τραπεζική κατάθεση ουτως ώστε να αποσταλλεί με μεταφορική εταιρία.

Σε περίπτωση που δεν υπάρχει αυτή η δυνατότητα απο εσάς και επιθυμείτε να αποσταλλεί η παραγγελία σας με courier μπορείτε να επιβαρυνθείτε την έξτρα χρέωση των κιλών στην αντικαταβολή .

Υπάρχει όριο σε κιλά, οπότε εάν η παραγγελία σας είναι πολύ βαριά θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για περαιτέρω συνεννόηση.

* Το βάρος υπολογίζεται και ογκομετρικά όπως καθορίζεται διεθνώς και όχι μόνο με το βάρος του πακέτου. Θα πρέπει να προηγηθεί κατάθεση του ποσού της παραγγελίας σας σε τραπεζικό λογαριασμό τον οποίο θα σας αναφέρουμε μόλις επεξεργαστούμε την παραγγελία σας. Το επιπλέον ποσό δεν θα αναφέρεται στην παραγγελία σας, θα αναγράφεται όμως στην απόδειξη που θα εκδώσουμε.

  • Με αντικαταβολή για αποστολές μέσω της ΕΛΤΑ – COURIER
  • Με πιστωτική κάρτα (PAYPAL)
  • Με κατάθεση σε Τραπεζικό λογαριασμό που θα σας υποδείξουμε (εάν η παραγγελία σας υπερβαίνει τα 10 κιλά)
  • Μετρητά σε περίπτωση που επιλέξετε παραλαβή από το κατάστημα μας στα Κύμινα Δήμος Δέλτα Θεσσαλονίκης έναντι 1ου Δημοτικού.

Δεν έχετε επιπλέον επιβαρύνσεις εκτός και αν προκύψει ένα από τα ακόλουθα:

  • Έχετε ζητήσει η παραγγελία σας να παραδοθεί συγκεκριμένη ημερομηνία ή συγκεκριμένη ώρα.
  • Έχετε ζητήσει η παραγγελία σας να παραδοθεί Σάββατο. Κόστος ανάλογα με την περίπτωση.
  • Έχετε ζητήσει ασφάλιση των προϊόντων της παραγγελίας σας Κόστος 0,5% επί της συνολικής αξίας.

Όλες αυτές οι επιπλέον επιβαρύνσεις θα αποδοθούν στις συγκεκριμένες υπηρεσίες σύμφωνα με τους αναλυτικούς πίνακες κοστολόγησης και προκύπτουν από τις συμβάσεις συνεργασίας.

Σε όλες αυτές τις περιπτώσεις σας ενημερώνουμε για το επιπλέον κόστος, καλό θα ήταν βέβαια να τις αποφύγετε διότι περιλαμβάνουν επιπλέον διαδικασίες και οπωσδήποτε καθυστερούν την εκτέλεση της παραγγελίας σας.

Για τις συναλλαγές με πιστωτική κάρτα και για να αποφευχθούν προβλήματα, χρησιμοποιούμε σαν μεσάζοντα το ασφαλές περιβάλλον PAY PAL. Όποια κάρτα κι αν έχετε, Master Card ή Visa, από οποιαδήποτε τράπεζα, η συναλλαγή γίνεται με αυτόν τον τρόπο σε ασφαλές περιβάλλον και η PAY PAL εγγυάται την ασφάλεια της συναλλαγής.